View RSS Feed

Recent Blogs Posts

1. Så er den store oprydning igang.

ja jeg har længe ønsket at få ryttet lidt op på forummet og nu er jeg i gang - har i ønsker og ideer, så er det bare at sige til! Jeg er dog langt fra færdig, for der er godt nok mange poster man skal kikke på!
  2. Dobbelt lungebetændelse og lidt nyt om siden..

Hej Dykkere - jeg har ikke været så meget i vandet som ønsket, men jeg har en god undskyldning - Tja jeg havde nok stillet træskoene hvis jeg var taget afsted. Så måtte nøjes med en gang piller...

Heldigvis er jeg på benene igen og klar til at gå i vandet igen.. Okay er ramt ind i en snotnæse, men det er i bedring til kurset.

På hjemmesiden er jeg i gang med den store oprytning så forslag og ønsker modtages gerne!
    Categories
    Uncategorized
  3. Gang i sæsonen igen..

Så er det tid til at komme I vandet igen! Så planen er at komme I vandet d. 6 April kl 13.00 Skansen Hundested - Hvem skal med.... Jeg forventer at vandet er ret koldt, men der vil være cowboy kaffe på stranden, som altid... (hvis jeg kan finde mit kaffegrej)
  4. Tilbage i danmark

Dykningen på kap verde har været fedt, men det er lige hårdt nok at komme hjem fra 30 graders varme til -15 grader og sne overalt - Det er 45 graders forskel!
    Categories
    Uncategorized
  5. Sendt med standard i stedet for express saver..

Ja - endelig får man at vide at harpunen er afsendt som ønsket og den nok skal være der til tiden. jeg får tracking nummeret og kikker lige for en sikkerheds skyld.. Aftalen med trygons var at den skulle være i danmark senest d. 19 november. hvilket faktisk giver mig et par ekstra dage, da jeg først skal flyve d. 22 november - Desværre står ankomsten til at være den 23 november.. Da de har sendt den som standard og ikke ekspress saver som lovet. Uheldigvis kan den ikke omdirigeres eller videresendes, ...
    Categories
    Uncategorized
Page 1 of 6 12345 ... LastLast